Warunki reklamacji i gwarancji

Procedura reklamacyjna w sklepie PortalOkienny.pl krok po kroku

 

Jak krok po kroku złożyć reklamację w sklepie renowa24.pl? 
Aby złożyć reklamację w sklepie renowa24.pl, należy w pierwszej kolejności zastanowić się nad jej typem, 
dzięki temu będzie można postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Kontakt do działu reklamacji:

08:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku

E-mail: reklamacje@renowa24.pl

Telefon: 655 065 660

Proces reklamacyjny do 7 dni od odebrania przesyłki

Pobierz schemat procesu reklamacyjnego do 7 dni od odebrania przesyłki w wersji pdf. 



Proces reklamacyjny powyżej 7 dni od odebrania przesyłki 

Pobierz schemat procesu reklamacyjnego powyżej 7 dni od odebrania przesyłki w wersji pdf. 





Co jeszcze warto wiedzieć?

Podanie prawidłowych danych kontaktowych jest niezwykle ważne. Na adres mailowy wysyłamy bowiem informacje o statusie reklamacji.

Jakie rodzaje reklamacji można wyróżnić? 
Reklamacja z tytułu rękojmi (za którą odpowiada sprzedawca) lub reklamacja z tytułu gwarancji (za którą odpowiada producent). 

Klient, który uzna, że kupiony przez niego towar jest niezgodny z umową, może złożyć reklamację, na podstawie której może żądać:

  • doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową — poprzez naprawę lub wymianę wadliwego produktu;
  • obniżenie ceny zakupu;
  • dopiero w przypadku drugiej lub kolejnej reklamacji może żądać odstąpienia od umowy.

Ze szczegółowym schematem reklamacyjnym można zapoznać się na stronie UOKIKu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_schemat_reklamacja.pdf

Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny, a następnie prześlij go do nas na email: reklamacje@renowa24.pl   


Zaufane Opinie IdoSell
4.69 / 5.00 423 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-14
Ok
2023-04-27
Bardzo dobry kontakt. Pełen profesjonalizm .Polecam
pixel