Warunki reklamacji i gwarancji
Procedura reklamacyjna w sklepie PortalOkienny.pl krok po kroku
Jak krok po kroku złożyć reklamację w sklepie renowa24.pl?
Aby złożyć reklamację w sklepie renowa24.pl, należy w pierwszej kolejności zastanowić się nad jej typem,
dzięki temu będzie można postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Kontakt do działu reklamacji:
08:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku
E-mail: reklamacje@renowa24.pl
Telefon: 655 065 660
Proces reklamacyjny do 7 dni od odebrania przesyłki
Pobierz schemat procesu reklamacyjnego do 7 dni od odebrania przesyłki w wersji pdf.
Proces reklamacyjny powyżej 7 dni od odebrania przesyłki
Pobierz schemat procesu reklamacyjnego powyżej 7 dni od odebrania przesyłki w wersji pdf.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Podanie prawidłowych danych kontaktowych jest niezwykle ważne. Na adres mailowy wysyłamy bowiem informacje o statusie reklamacji.
Jakie rodzaje reklamacji można wyróżnić?
Reklamacja z tytułu rękojmi (za którą odpowiada sprzedawca) lub reklamacja z tytułu gwarancji (za którą odpowiada producent).
Klient, który uzna, że kupiony przez niego towar jest niezgodny z umową, może złożyć reklamację, na podstawie której może żądać:
- doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową — poprzez naprawę lub wymianę wadliwego produktu;
- obniżenie ceny zakupu;
- dopiero w przypadku drugiej lub kolejnej reklamacji może żądać odstąpienia od umowy.
Ze szczegółowym schematem reklamacyjnym można zapoznać się na stronie UOKIKu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_schemat_reklamacja.pdf
Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny, a następnie prześlij go do nas na email: reklamacje@renowa24.pl