Odstąpienie od umowy
Spis treści
Zasady dotyczące odstąpienia od umowy i reklamacji towarów zawarte w regulaminie sklepu internetowego PortalOkienny.pl
- Klient może anulować zamówienie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego przysługuje – na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni i wysyłając je na adres AB Bechcicki Sp. z o.o., 52-014 Wrocław, ul. Opolska 182 z dopiskiem „e-commerce” lub wysyłając maila na adres sklep@portalokienny.pl wpisując w tytule Reklamacja.
- Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- Formularz zwrotu dostępny do pobrania TUTAJ
- Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 30 dni. Zamówiony Towar należy zwrócić na adres oddziału firmy AB Bechcicki Sp. z o.o., czyli pod adres: AB Bechcicki Portalokienny.pl ul. Opolska 182; 52-014 Wrocław, prosimy również o potwierdzenie wysłania zwrotu drogą e-mail wysyłając wiadomość na adres: sklep@portalokienny.pl
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zamówienia specjalnego „towar na zamówienie”. Towary takie jak farby z mieszalnika lub też inne produkty przygotowywane zamawiane na specjalne życzenie klienta nie podlegają zwrotowi.
- Spółka dokona zwrotu należności niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia:
- anulowania zamówienia lub części zamówienia ( w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny ) opłaconego z góry przed jego realizacją
- zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w oddziale AB Bechcicki i było uprzednio opłacone z góry;
- uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
- Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
- Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy Klienta. Spółka nie jest zobowiązana do zwrotu należności bezpośrednio Klientowi, jeżeli dokonał on płatności za zamówienie przy użyciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej. W takim przypadku, w razie wystąpienia jednej z przesłanek zwrotu należności o których mowa w ust. 1 powyżej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Spółki.
- AB Bechcicki Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres AB Bechcicki Sp. z o.o. Portalokienny.pl, ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław z dopiskiem „Reklamacja Portalokienny.pl”. Firma AB Bechcicki Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacji. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wysłanie informacji nt. „wysłanego zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisemnej” również na adres e-mail: sklep@portalokienny.pl