FAQ- Jasne pytania- precyzyjna odpowiedź
Czym jest Frequently Asked Questions?
Frequently Asked Questions to zbiór istotnych pytań i odpowiedzi. Ma na celu usprawnienie procesów zakupów na naszej stronie. Dzięki FAQ staniesz się niezależny, a tym samym szybko znajdziesz odpowiedzi na najbardziej intrygujące kwestie związane z zakupem czy wysyłką naszych towarów. Z nami uzyskasz pełen komfort podczas robienia zakupów.Co powinien zawierać Frequently Asked Questions ?
FAQ umieszczony na naszej stronie internetowej cechuje się uporządkowaniem na kategorie tematyczne, które dotyczą poszczególnych elementów funkcjonowania naszej strony. Podczas tworzenia naszego FAQ wykorzystywaliśmy pewną regułę „ od ogółu do szczegółu”, proste sformułowania pytań i odpowiedzi. W ten sposób nie zgubisz się w natłoku treści.Skąd pomysł na Frequently Asked Questions?
Warto przybliżyć kwestię znaczenia tego słowa. FAQ był wykorzystywany od czasów, kiedy na amerykańskich uczelniach pojawiły się pierwsze serwery. Administratorzy znużeni powielającymi się pytaniami od nowych użytkowników zaczęli tworzyć zbiory pytań i odpowiedzi. Obecnie FAQ stał się powszechną formą komunikacji w branży e-commerce, wykorzystywaną przez duże firmy.Frequently Asked Questions został stworzony na stronie portalokienny.pl z myślą o naszych klientach. To dla was stworzyliśmy zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Mamy głęboką nadzieję, że zawarte w FAQ informacje z zakresu zakupu, transportu, sposobów płatności oraz reklamacji i zwrotów okażą się pomocne i wyczerpujące.
FAQ portalokienny.plI. Zakupy i transport
- Czy muszę posiadać konto w celu dokonania zakupów w sklepie internetowym portalokienny.pl?
- Czy mogę sprawdzić swój status zamówienia?
- Jaka firma kurierska dostarcza wasze przesyłki ?
- Czy wysyłacie towar za granicę?
- Jakie są koszty dostawy przesyłki ?
- Czy towar mogę odebrać osobiście?
- Czy za zakupiony towar istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
- Czy zamówienia wysyłane przez wasze sklepy są ubezpieczone?
- W jaki sposób mogę dokonać płatności za zakupiony towar?
- Jakie rodzaje płatność są dostępne w Waszym sklepie internetowym? Oferujemy takie formy płatności jak: zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, szybki przelew, BLIK, płatność za pobraniem czy zakupy na raty. Istnieje również możliwość płatności gotówką oraz kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.
- Jaki jest czas realizacji reklamacji?
- Jakie działania są podejmowane w przypadku reklamacji?
- Czy mogę zwrócić towar, jeśli otrzymane zamówienie nie spełniło moich oczekiwań ?
- Co mam zrobić, kiedy otrzymałem towar uszkodzony ?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu ?
- Czy moje dane wykorzystywane na potrzeby sklepu internetowego podlegają ochronie?
Zakupy na naszej stronie internetowej można zrobić bez rejestracji, jednakże założenie konta daje możliwość dostępu do swojej historii zamówień, zwrotów oraz informacji o aktualnych promocjach i rabatach.
Tak, na naszej stronie portalokienny.pl można sprawdzić swój status zamówienia w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienie”.
Przesyłki dla Państwa są realizowane za pośrednictwem firm DHL i PEKAES.
Towar jest realizowany tylko w granicach Polski.
Koszty dostawy mogą się różnić ze względu na rozmiar towarów czy sposób płatności.
Tak, zamówienie możesz odebrać w jednym z naszych dwóch magazynów; we Wrocławiu przy ulicy Opolskiej 182 w godz.8-17 oraz w Legnicy ul. Wałbrzyska 4 w godz. 8-16.
Tak, wystawiamy faktury VAT, a także faktury unijne.
Tak, nadawane przesyłki kurierskie przez nasze sklepy internetowe są w pełni ubezpieczone.
II. Płatność
Płatności można dokonać za pośrednictwem przelewu oraz płatności za pobraniem za którą dolicza się dodatkową opłatę w wysokości 10,00 zł brutto doliczaną jednorazowo do całości przesyłki.
III. Reklamacje i zwroty
Każda reklamacja czy zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych.
Produkt może podlegać naprawie bądź wymianie na nowy, jednakże w obydwu przypadkach to producent decyduje o sposobie wyboru reklamacji.
Tak, zamówiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Podstawą uznania reklamacji jest wysyłka sporządzonego protokołu oraz załączenie fotografii wadliwego produktu na adres e-mail:sklep@portalokienny.plwpisując w tytule „Reklamacja”, bądź wysłanie pocztą na adres AB Bechcicki Sp. Z o.o. Portalokienny.pl. ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław z dopiskiem „e-commerce”.
W celu dokonania zwrotu, należy wejść na naszej stronie w moduł reklamacji w sekcji konto lub wysłać formularz zwrotu na adres ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław, z dopiskiem „e-commerce”; link do formularza: https://portalokienny.pl/data/include/cms/portalokienny/dokumenty/formularz_zwrotu-portalokienny.pdf
IV. Inne Ochrona danych osobowych RODO
Tak, zgodnie z ustawą mówiąca o ochronie danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest AB Bechcicki Sp. Z o.o Powyższe dane zbieramy tylko i wyłącznie w celu obsługi zamówienia, które składasz w naszym sklepie rejestrując się w naszym serwisie. Tym samym mogą być one przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów do Użytkowników, operatorom systemów płatności (w przypadku wybrania tej formy płatności) oraz instytucjom kredytującym zakup towarów (w przypadku zakupu towaru na raty). Wszelkich czynności związanych z przetwarzaniem danych, które nam udostępniasz dokonujemy na podstawie i w zakresie udzielonej nam przez Ciebie zgody.
Autor: Beata Pluta