2019-10-17

FAQ- Jasne pytania- precyzyjna odpowiedź

Drogi kliencie, szukasz odpowiedzi na nurtujące pytania związane z nabyciem towaru, wysyłką, sposobem płatności czy zwrotem i reklamacją? W naszym sklepie internetowym portalokienny.pl stworzyliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi pod nazwą FAQ ( Frequently Asked Questions), bez konieczności angażowania działu obsługi naszego sklepu internetowego.

Czym jest Frequently Asked Questions?

Frequently Asked Questions to zbiór istotnych pytań i odpowiedzi. Ma na celu usprawnienie procesów zakupów na naszej stronie. Dzięki FAQ staniesz się niezależny, a tym samym szybko znajdziesz odpowiedzi na najbardziej intrygujące kwestie związane z zakupem czy wysyłką naszych towarów. Z nami uzyskasz pełen komfort podczas robienia zakupów.

Co powinien zawierać Frequently Asked Questions ?

FAQ umieszczony na naszej stronie internetowej cechuje się uporządkowaniem na kategorie tematyczne, które dotyczą poszczególnych elementów funkcjonowania naszej strony. Podczas tworzenia naszego FAQ wykorzystywaliśmy pewną regułę „ od ogółu do szczegółu”, proste sformułowania pytań i odpowiedzi. W ten sposób nie zgubisz się w natłoku treści.

Skąd pomysł na Frequently Asked Questions?

Warto przybliżyć kwestię znaczenia tego słowa. FAQ był wykorzystywany od czasów, kiedy na amerykańskich uczelniach pojawiły się pierwsze serwery. Administratorzy znużeni powielającymi się pytaniami od nowych użytkowników zaczęli tworzyć zbiory pytań i odpowiedzi. Obecnie FAQ stał się powszechną formą komunikacji w branży e-commerce, wykorzystywaną przez duże firmy.

Frequently Asked Questions został stworzony na stronie portalokienny.pl z myślą o naszych klientach. To dla was stworzyliśmy zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Mamy głęboką nadzieję, że zawarte w FAQ informacje z zakresu zakupu, transportu, sposobów płatności oraz reklamacji i zwrotów okażą się pomocne i wyczerpujące.

FAQ portalokienny.pl

I. Zakupy i transport

  1. Czy muszę posiadać konto w celu dokonania zakupów w sklepie internetowym portalokienny.pl?
  2. Zakupy na naszej stronie internetowej można zrobić bez rejestracji, jednakże założenie konta daje możliwość dostępu do swojej historii zamówień, zwrotów oraz informacji o aktualnych promocjach i rabatach.

  3. Czy mogę sprawdzić swój status zamówienia?
  4. Tak, na naszej stronie portalokienny.pl można sprawdzić swój status zamówienia w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienie”.

  5. Jaka firma kurierska dostarcza wasze przesyłki ?
  6. Przesyłki dla Państwa są realizowane za pośrednictwem firm DHL i PEKAES.

  7. Czy wysyłacie towar za granicę?
  8. Towar jest realizowany tylko w granicach Polski.

  9. Jakie są koszty dostawy przesyłki ?
  10. Koszty dostawy mogą się różnić ze względu na rozmiar towarów czy sposób płatności.

  11. Czy towar mogę odebrać osobiście?
  12. Tak, zamówienie możesz odebrać w jednym z naszych dwóch magazynów; we Wrocławiu przy ulicy Opolskiej 182 w godz.8-17 oraz w Legnicy ul. Wałbrzyska 4 w godz. 8-16.

  13. Czy za zakupiony towar istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
  14. Tak, wystawiamy faktury VAT, a także faktury unijne.

  15. Czy zamówienia wysyłane przez wasze sklepy są ubezpieczone?
  16. Tak, nadawane przesyłki kurierskie przez nasze sklepy internetowe są w pełni ubezpieczone.

    II. Płatność

  17. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zakupiony towar?
  18. Płatności można dokonać za pośrednictwem przelewu oraz płatności za pobraniem za którą dolicza się dodatkową opłatę w wysokości 10,00 zł brutto doliczaną jednorazowo do całości przesyłki.

  19. Jakie rodzaje płatność są dostępne w Waszym sklepie internetowym?
  20. Oferujemy takie formy płatności jak: zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, szybki przelew, BLIK, płatność za pobraniem czy zakupy na raty. Istnieje również możliwość płatności gotówką oraz kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.

    III. Reklamacje i zwroty

  21. Jaki jest czas realizacji reklamacji?
  22. Każda reklamacja czy zwrot jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych.

  23. Jakie działania są podejmowane w przypadku reklamacji?
  24. Produkt może podlegać naprawie bądź wymianie na nowy, jednakże w obydwu przypadkach to producent decyduje o sposobie wyboru reklamacji.

  25. Czy mogę zwrócić towar, jeśli otrzymane zamówienie nie spełniło moich oczekiwań ?
  26. Tak, zamówiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

  27. Co mam zrobić, kiedy otrzymałem towar uszkodzony ?
  28. Podstawą uznania reklamacji jest wysyłka sporządzonego protokołu oraz załączenie fotografii wadliwego produktu na adres e-mail:sklep@portalokienny.plwpisując w tytule „Reklamacja”, bądź wysłanie pocztą na adres AB Bechcicki Sp. Z o.o. Portalokienny.pl. ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław z dopiskiem „e-commerce”.

  29. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu ?
  30. W celu dokonania zwrotu, należy wejść na naszej stronie w moduł reklamacji w sekcji konto lub wysłać formularz zwrotu na adres ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław, z dopiskiem „e-commerce”; link do formularza: https://portalokienny.pl/data/include/cms/portalokienny/dokumenty/formularz_zwrotu-portalokienny.pdf

    IV. Inne Ochrona danych osobowych RODO

  31. Czy moje dane wykorzystywane na potrzeby sklepu internetowego podlegają ochronie?
  32. Tak, zgodnie z ustawą mówiąca o ochronie danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest AB Bechcicki Sp. Z o.o Powyższe dane zbieramy tylko i wyłącznie w celu obsługi zamówienia, które składasz w naszym sklepie rejestrując się w naszym serwisie. Tym samym mogą być one przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów do Użytkowników, operatorom systemów płatności (w przypadku wybrania tej formy płatności) oraz instytucjom kredytującym zakup towarów (w przypadku zakupu towaru na raty). Wszelkich czynności związanych z przetwarzaniem danych, które nam udostępniasz dokonujemy na podstawie i w zakresie udzielonej nam przez Ciebie zgody.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem i akceptuję
pixel